sobota, 23 marca 2013

2 cz opowiadania o Małgosi i Harrym

***1,5 roku później***

Mam teraz dwoje dzieci z Harrym. Darcy, która ma już 3 lata i Iana 1 rocznego synka. Kocham maluchy. Teraz chodzę z Nathanem. Chłopak wychowuje swoje dzieci jakby były jego. W tym czasie pracuje w małej knajpce a wieczorami tańczę w mało znanym programie ,,Taniec rządzi w Kanadzie". Kocham to robić. Kiedy tańczę czuje się jak ryba w wodzie. Harry dalej jest w One Direction. Zespół jest bardzo rozchwytywany. Pewnego dnia poszłam do studia. Dziećmi zajmowali się moi rodzice. Bardzo je kochają. Nathan poszedł tam razem ze mną. W tym dniu był odcinek specjalny i tancerze tańczyli z gwiazdami. Chciałam wybrać Liam`a Payne`a, ale nie chciałam spotkać 1D. Siedziałam w studio ze swoją koleżanką Emilią. Nagle przyszedł Jacob (nasz prowadzący) i powiedział:
J: W dzisiejszym odcinku wystąpi gość specjalny...
G: Kto?- w duchu modliłam się by to nie było One Direction.
J: Sławny boysband z Wielkiej Brytanii, One Direction.
G: Nieeee. 
E: Ej no Gocha co ci jest?
G: Opowiem ci, ale wysłuchaj do końca. Kiedyś byłam z Harrym. Było cudownie, ale potem on zaczął mnie zdradzać z Caroline Flack. Ja postanowiłam wyjechać do Kanady. Mam z Harrym dwoje dzieci. Darcy, która ma 3 latka i Iana rocznego synka. Nie chcę go znać.
E: Jej Goś nie wiedziałam, że tu o to chodziło. Pogadam z Jacobem by nie sprowadzał 1D. Jacob, weź nie sprowadzaj 1D.
J: Czemu?
E: Gocha opowiedz mu.
G: Byłam kiedyś z Harrym, ale on mnie zdradził. Ja wyjechałam tutaj. Mam dwoje dzieci z Harrym. Darcy i Iana. Nie chcę go widzieć.
J: Ale Harry`ego nie będzie!
G: Co ale dlaczego?
J: Chłopaki mi mówili, że Hazz pojechał do Nowego Yorku do Taylor Swift.
G: Okey. Jeśli będzie tylko czwórka to dobrze.
Pobiegłam do mojej garderoby i od razu się popłakałam. Po 5- minutach przyszedł Nathan.
N: Skarbie. Co się stało?
G: Nic Nathan. To już dziewczynie nie można sobie popłakać.
N: Można. Czy tu chodzi o Harry`ego Styles`a z One Direction?
G: Tak. Nathan on poleciał do Swift zamiast do programu tanecznego do fanów.
N: No ale Gosia teraz przynajmniej nie będziesz musiała go oglądać.
G: Tak dzięki skarbie.
Poszłam się umyć i przebrałam się w to  http://alesukienki.pl/179,sukienka_mlodziezowa_marynarska_kolekcja_butik.html i zrobiłam lekki makijaż, włosy pozostawiłam rozpuszczone i włożyłam buty na szpilkach. To była ulubiona sukienka Nathana więc dlatego ją ubrałam. Do występu pozostało 5 minut, gdy nagle do studia weszli chłopcy. Cała piątka. Ale chwila. Miało być ich tylko czterech. Rozmawiałam z Nathanem i Emilką, gdy nagle podszedł do mnie Liam.
L: Gocha cześć. Wow wyglądasz Wow.
G: Cześć Liam i dzięki. Poznaj mojego chłopaka Nathana i moją przyjaciółkę Emilkę.
L: Cześć Nathan i hey Emilia.
N: Cześć. Skarbie. Chodź musimy się przygotować do występu.
G: Tak skarbie.- pocałowałam Nathana w usta czule i namiętnie. Rozpoczęłam nowe życie.

***Oczami Harry`ego***

Gosia wyglądała tak uroczo. Płonąłem kiedy zobaczyłem ją w objęciach Nathana. Była piękna i urocza. Nic się nie zmieniła. Widziałem jak do niej podbiega mała dziewczynka i jeszcze mniejszy chłopiec. To chyba była Darcy, a ten chłopczyk to chyba jej to znaczy nasz synek. Chciałem do niej podejść, ale niestety stchórzyłem. Podszedł do nas prowadzący.
J: Witam. Jestem Jacob. Chłopaki będziecie dzisiaj tańczyć z najlepszymi tancerzami. Liam- Renesmee, Zayn- Eleanor, Louis- Jessie, Niall- Alice, Harry- Jade.
H: Ale ja wolałbym tańczyć z Gosią.
J: Ale Gosia tańczy z Nathanem w tańcu specjalnym.
H: Ale... No dobra.

CZĘŚĆ 3 wieczorem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz