czwartek, 21 marca 2013

Imagin z Harrym dla Małgosi cz. 1

Jesteś z Harrym od 3 lat. Kochacie się bezgranicznie. Jesteście ze sobą szczęśliwi. Mieliście jedną wpadkę. Owocem tego była Darcy, wasza córeczka. Mała ma już 1,5 roku. Harry ostatnio zaczął się dziwnie zachowywać. Myślałaś, że to przez próby chłopaków. Ciągły stres, próby, myślałaś, że to przez to, ale to był błąd. Harry zaczął cię zdradzać z Caroline Flack.
Pewnego dnia przeczytałaś w gazecie "Harry Styles z Caroline Flack w jednym pokoju hotelowym. Co się między nimi wydarzyło?". Nie mogłaś w to uwierzyć. Od razu spakowałaś siebie i małą Darcy i wyjechałaś do swoich rodziców do Kanady. Oni od razu przyjęli cię z otwartymi ramionami.

***Oczami Hazzy***

Wróciłem do domu. Byłem zmęczony. Jedyne czego chciałem to przytulić się do Małgosi. Wszedłem do mieszkania, ale jedyne co zastałem to głucha cisza.
H: Gosia, Darcy wróciłem.
Nie usłyszałem odpowiedzi. Miałem coraz gorsze przeczucia, które się potwierdziły. W domu nie było nikogo. Od razu zadzwoniłem do Gosi, ale nie odbierała. Zadzwoniłem do Anne (jej najlepszej przyjaciółki), ale niestety ona również nie wiedziała, gdzie może być moja ukochana. Wykonałem jeszcze jeden telefon do Liama. On i Gosia byli najlepszymi przyjaciółmi.
L: Cześć Hazz.
H: Cześć Liam. Nie wiesz może gdzie jest Gosia. Nie ma ani jej rzeczy, ani rzeczy Darcy.
L: Co? Nie nie wiem. Nie dzwoniła do mnie. Zabrała swoje rzeczy i ubrania małej?
H: No tak.
L: Harry. Ona chyba wie, że ty i Caroline, że wy razem, że ty ją zdradzałeś.
H: Ale ciekawe z czego?
Spojrzałem na stół. Była na nim gazeta, a na pierwszej stronie moje zdjęcie z Caroline.
H: Tak. Ona się dowiedziała z gazet.
L: Widzisz. Nie trzeba było tego robić. Ona pewnie pojechała do tego swojego kolegi z The Wanted Nathana.
H: No tak. Przecież oni się przyjaźnią od dzieciństwa. On na pewno coś wie.
L: Nie. Wiem tyle, że ona nie utrzymuje kontaktu z Nathanem.
H: No to kto by mógł wiedzieć, gdzie ona jest.
L: Nie wiem Hazz, ale mam numer do jej matki. Zadzwonię do niej.
H: Okey.
Rozłączyłem się. Liam zadzwonił po 15-stu minutach.
L: Hazz. Gosi nie ma nawet u rodziców.
H: No to gdzie ona mogła pojechać.?
L: Nie wiem Hazz. Wiem tyle od jej matki, że znowu zaczęła się spotykać z Nathanem i jest z tobą z 5 tygodniu w ciąży.
H: Co? Dlaczego mi nic nie powiedziała.
L: Nie wiem stary, ale pewnie dlatego, że zachowywałeś się dziwnie.
H: Okey. Ja kończę.
Rozłączyłem się.
***Oczami Gosi***
Moje życie jest beznadziejne. Gdyby nie to, że jestem znowu w ciąży z Harrym to bym dawno o nim zapomniała.

CZ. 2 JUTROOOO 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz