wtorek, 12 lutego 2013

Imagin z Zayn`em dla Dominiki

To przykre uczucie kiedy osoba , która była dla ciebie wszystkim , kochałaś nad życie , była kimś najważniejszym w życiu ..teraz mija cię bez słowa. Nazywasz się [t.i i t.n] , wiedzą o tym wszyscy , dlaczego ? Bo jesteś znaną aktorką i piosenkarką . Ludzie i paparazzi wiedzą o tobie wszystko , no prawie wszystko , oprócz jednej rzeczy .. sprawy sprzed 2 lat . Byłaś dziewczyną Zayna Malika jeszcze za nim poszedł do Xfactor , rozstaliście się przez jedną głupią kłótnię , potem każdy poszedł w swoją stronę , on na casting do programu muzycznego , a ty na castingi do wielu filmów , reklam seriali . Tak właśnie on zasłynął jako utaletnowany członek najsławniejszego boysbandu na świecie One Diretion , a ty jako : piękna aktorka z zjawiskowym głosem . Mimo , iż jesteście sławni , to nie spotykacie się , tak jakbyście zapomnieli o tym co was łączyło .

                                                                     * Oczami Zayna *
Kolejny artykuł , kolejne czasopismo z nią na okładce . Moje uczucie do [t.i] nigdy nie wygasło .
Dalej pamiętam . Ona rozpoczęła swoją kariere , a ja swoją . Oby dwoje mamy nowe życie, zawsze kiedy widze ją na tych wszystkich galach , wywiadach , spotkaniach ..mam ochote podejść przywitać się i porozmawiać , ale zawsze się powstrzymuje . Z zamyśleń wyrwał mnie Paul .
P : Chłopcy , mam świetną wiadomość !
H : O co chodzi ?
P :  O nią - powiedział biorąc ode mnie gazete ze zdjęciem [t.i]
P : Rozmawiałem z jej menadżerem , wystapi w waszym teledysku do piosenki , którą wykonacie razem !
Z : To niemożliwe !
P : A jednak !
Lo : Taka wielka gwiazda będzie z nami śpiewać ?
P : Nie zapominaj , że wy również jesteście wielkimi gwiazdami
Ni : Kiedy mamy się z nią spotkać ?
P : Jutro !
Li : Super !
                                               Następny dzień
Razem z chłopakami i Paulem czekamy na nią i jej menadżerkę i studiu nagraniowym , a konkretnie w kawiarni studia nagraniowego . Po chwili usłyszeliśmy ten cudowny głos.
[t.i] : Trish , możesz mi powiedzieć z kim mam nagrać ten kawałek ?
Spojrzeliśmy się po sobie , czy ona nie wie , że z nami ? - pomyślałem
                                    * Oczami [t.i]*

Razem z moją menadżerką Trish weszłyśmy do studia , właśnie wchodziłyśmy do kawiarni , w której miało doiść do spotkania z tymi osobami , ja nadal nie wiem kto to jest . Postanowiłam się jej o to zapytać .
ty : Trish , możesz mi powiedzieć z kim mam nagrać ten kawałek ?
Tr : Zaraz sama się przekonasz .. o to oni - powiedziała kiedy podeszłyśmy do stolika.
Stało przy nim 6 mężczyzn . Tak to byli One Direction i ich menago .
Nie daj po sobie nic poznać [t.i] - myślałaś
P : Miło poznać < podał prawą dłoń >
Tr : Nam również < uścisnęłyśmy ją kolejno >
Tr : To jest One Direction, to z nimi będziesz nagrywać piosenkę
ty :  Tak , zdążyłam się już domyślić
H : Cześć  , nie wierze , że cie spotkałem ..
ty : To miłe ..
H : Jestem Harry , a to Niall , Louis , Liam i Zayn
ty : Miło poznać , was wszystkich < spojrzałaś ukradkiem na Zayna >
             PS . Byłaś ubrana w to.
P : To jest tekst piosenki oraz nuty < wręczył wszystkim kartki >
[t.i] : Rozumiem, kiedy zaczynamy nagrywać ?
Tr : Od jutra ..
Lo : To mało czasu na przygotowanie , ale damy radę
P : W takim razie , nasze spotkanie dobiegło końca , do zobaczenia jutro w studiu o 12.
ty : Do widzenia , Trish możemy już iść , mam jeszcze 2 spotkania.
Tr : Tak , chodźmy
                                                           Następny dzień
Ubrałaś się odpowiednio  i czekałaś na Trish , po chwili usłyszałaś klakson sportowego Lamborgini .
Wyszłaś z domu i wsiadłaś do samochodu . Po 15 minutach byłyście na miejscu , chłopcy już tam byli .
ty : Cześć !
Ni : Hej
Lou i Hazza : Hejka
Li : Siemka
Z : Cześć
ty :To co siadamy i śpiewamy , co ?
H : Tak , chodźcie .
Weszliście do odpowiedniego pomieszczenia i zaczeliście śpiewać piękną piosenkę , kiedy po wielu próbach wkońcu wyszło idealnie Liam zaproponował Lunch .
Li : Może pójdziemy do kawiarni coś zjeść ?
ty : Ooo , dobra pomysł , głodna jestem !
Ni : Ja tez , to chodźmy .
                                          W kawiarni
Ty jesz sałatkę , Liam ciasto , Zayn , Harry i Lou naleśniki , a Niall Hamburgera i czeka na niego porcja ciasta . Chłopcy zaprosili cię dzisiaj na impreze , zgodziłaś się . W klubie masz być na 20 .
                                    Póżniej :

Ubrałaś się fajnie i wsiadłaś do taksówki , podjechałaś pod klub , weszłaś do środka i doszłas do chłopców.
 Super się bawicie , jest juz późno .. Zayn , Harry i Nial są już lekko wstawieni . Siedzicie przy stoliku i Zayn zaczyna rozmowe :
Z : Kurde , wiecie co .. przypomniało mi się coś !
Li : Co ?
Z : Ona !  <wskazał na ciebie >
Lo : Co konkretnie ?
Z : Boże jacy my byliśmy szczęsliwi , jak się kochaliśmy , a teraz udajesz , że mnie nie znasz , dlaczego ?
Ni : O czym on mówi ?
ty : Zayn , po co o tym mówisz ?
Z : A dlaczego nie ?! Niech wszyscy wiedzą , że za nim rozpoczeła się ta nasza wielka kariera byliśmy razem ! Kochalismy się !
H : To prawda ?
ty : Tak , ale to stare dzieje , nie jesteśmy już razem , żyjemy innym życiem niż wtedy ..
Z : [t.i] wróć do mnie !
ty : Zayn , jesteś pijany !
Z : Kocham cię nadal , tamta kłótnia odebrała mi ciebie !
ty : Ja już pójde , po chłopaki !
 Wyszłas z klubu , od tamtej pory nie kontaktujesz się z chłopakami , wasz kawałek podbija listy przebojów , dostaliście zaproszenie do programy rozrywkowego .
              W programie :
R : Jak to jest ? Takie wielkie gwiazdy razem ?
ty : To miłe uczucie , poznać i współpracować z kimś takim jak One Direction
H : Tak , bardzo się polubiliśmy przez czas nagrywania piosenki .
R : Chce żebyście opowiedzieli mi o waszym życiu przed rozpoczęciem kariery ..
Z : Prowadziliśmy normalne życie jak każdy człowiek ..
Lo : Spedzaliśmy czas z rodziną , przyjaciółmi ..
ty : Byliśmy zwykłymi ludźmi z marzeniami
R : A jakieś szczegóły z życia prywatnego ?
Z : Ja byłem upartym chłopakiem z marzeniem o wielkiej sławie i piękną dziewczyną u boku , <zaśmiał się >
R : Podasz jej imię ?
Z : [t.i]
R : [t.i] ? To dość nie spotykane imie tu , w Anglii , a ty znasz aż dwie ..
Z : Właściwie to jedną ..
ty : Zayn , cicho bądź ..
R : Czyli to oznacza , że < Zayn przerwał >
Z : Zanim ja poszedłem do Xfactor , a [t.i] na castingi aktorskie , byliśmy parą , zakochaną w sobie po uszy , jednak przez kłótnie to wszystko się rozpadło , każde z nas posżło w inna stronę , jednak moje serce zostało przy niej < Zayn spojrzał na ciebie >
R : [t.i] , co ty na to ? Zayn właśnie powiedział , że nadal cię kocha !
ty : Ja , nie wiem co powiedziec..
Li : Powiedz co czujesz ?
ty : Czuje .. miłość
Zayn podszedł do ciebie i namiętnie pocałował
ty : Tęskniłam za tobą
Z : Ja też , kocham cię
ty : Ja ciebie też < rozpłakałaś się >
R : Mamy nową parę w showbiznesie , Zayn Malik i [t.i i t.n ] są razem !
ty : Nie , my ZNÓW jesteśmy razem < pocałowałas Zayn >
Wszyscy bili wam brawo , wasi fani zaakceptowali wasz związek , a wy kochacie się i nigdy nie zamierzacie przestać <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz