niedziela, 17 lutego 2013

Rozdział 1 cz 1

Dzisiejszy dzień miał być niezwykły, bo mój chłopak z Polski Dominik miał do mnie przyjechać na tydzień na wakacje. Mieszkałam w Londynie od kilku miesięcy. Nie miałam tu jeszcze wielu znajomych oprócz mojej przyjaciółki Ally. Razem wynajmowałyśmy mieszkanie w centrum miasta. Rano, gdy się obudziłam weszłam na twittera. Dominik zamieścił zdjęcie swoje i Weroniki jak się całują, a pod tym był tweed: Kocham cię Wera <3. Myślałam, że oszaleję. Natychmiast zadzwoniłam do niego i spytałam czy to prawda.

D: Halo?
J: Dominik, czy to zdjęcie w sieci to prawda?
D: Tak, a no właśnie nie jadę i zrywam z tobą.

Natychmiast się rozłączyłam. Byłam cała zapłakana. Nie mogłam się powstrzymać. Szybko się ubrałam i wyszłam do parku. Usiadłam na ławce. Po głowie krążyło mi wiele myśli m.in. Dlaczego on to zrobił.
Byłam tak zapłakana, że nie miałam ochoty wstać. Nagle podszedł do mnie pewien chłopak....


______________________________________________

C.D.N

                                                                                                                                                  Adminka:
                                                                                                                                                Mrs. Styles. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz