poniedziałek, 4 lutego 2013

O Liam`ie dla Olki

Jesteś żoną Liama.Razem z waszą 3-letnią corećzką Angeliką wybieracie się do kina.Idziecie na Odnowione cyfrowo Toy Story2 .Zajmujecie miejsca i czekacie.
-Mamo,a o czym będzie ten film?-pyta mała z zaciekawieniem.
-O zabawkach córeczko,-Odpowiadasz i pstrykasz ją w nos.
-To najciekawszy film jaki widziałaś,mogę ci to obiecać.-mówi Liam
-A założysz się tato,że mi się nie spodoba?-Angie patrzy na niego z uśmiechem na małej,półcatej twrzytce.
-Dobra,a o co się zakładamy?-Pyta dają dziewczynce rękę.
-Yyyyy....o nowego  psia.!-mała jest najbardziej zachwycona pomysłem,bo aż wstaje z miejsca.
-Ale my juz mamy jednego.-mówisz
-Spokojnie Kochanie,na pewno przegra.Kto by Nie lubił Toy Story?-zadaje się być tak pewny siebie
Zakładają się.Ty już  boisz się,że niedługo powitacie nowego kudłacza w domu,ale nic.Seans się zaczyna. Liam prawie wchodzi do ekranu. Jest bardzo za fascynowany filmem , który widział już z dwadzieścia razy. Zupełnie inaczej reaguje Angelina. Ta poprotu -śpi. Zasnęła po 15.. min. od rozpoczęcia filmu. Ty też korzystasz z możliwości na drzemkę. Budzisz się 10 min. przed końcem. Patrzysz na Liama, a ten .......................płacze? Nie możesz uwierzyć własnym oczom.Jak dorosły chłopak może płakać na bajce dla dzieci?.Jednak nie odzywasz się.Gdy seans się kończy wychodzicie.Mała budzi się dopiero w drodze do domu.Pierwsze co mówi to:
-cy wygrałam?
-Tak,córeczko wygrałaś,ale może wybierzesz sobie inną nagrodę?- pytasz z z nadzieją,że zmieni zdanie.
-Nieee.Tata obierał ci psia.-Odwraca małej głowę do niesilącego  go Liama.-Prawda tatusiu?
-Prawda.Niech ci będzie, kupimy psa.-Zaczyna ją gilgotać.
-Ale ja po nim nie sprzątam.-Mówisz zdenerwowana.
W domu 
Angelina już śpi, a wy sprzątacie po kolacji. Podchodzisz do Liama i mówisz:
-Nie wiedziałam,że mój mąż jest taki wrażliwy..
-Ja,ja?Ja porostu przypomniałem sobie dzieciństwo.-Czerwieni się.

Śmiejesz się,a potem go całujesz!


__________________________________________________________________________________


Bardzo krótki, ale miły o Liam`ie dla Olki. Mam nadzieje, że sie podoba. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz